måndag 2 december 2019

Och ingen bryr sig om ditt skrivande

Förra året, 2018, kom min fjärde roman ut, Ingen bryr sig om din fotografering. Det var en lite udda roman att skriva för mig, och jag kallade den min mest normala roman hittills. Nu blir den ljudbok, inläst fenomenalt av Anna Bromee. Ni finner den genom att klicka här.

Jag skrev även en novell med samma huvudperson som jag gav namnet Och ingen bryr sig om ditt skrivande, en novell som kan intressera alla som skriver - eller som drömmer om att skriva. Den kan läsas helt fristående från ovan nämnda roman, och följer huvudpersonen Zandra Andersson under en annan period än den som romanen skildrar. Novellen bör kunna lånas via biblioteket, annars kan den inhandlas här.

Det finns även ytterligare ett romanmanus i min digitala byrålåda, som följer Zandra, och till viss del hennes lillasyster, men jag skulle tro att publicering av den romanen kommer dröja något år till. Om ens då. Man vet aldrig.


Inga kommentarer:

Följ